четвъртък, 20 февруари 2014 г.

Девет минути е средното време за обслужване на клиент в НАП –Силистра

нап
Осем минути е било средното време за изчакване на клиент през 2013 година, а 9 – за неговото обслужване. Данните са извлечени от Системата за управление на опашките, която автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга. 55 180 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Силистра през 2013 г. 18 900 са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни, осигурителни, ВИЕС и Интрастат декларации и справки-декларации по ЗДДС. още ...

1 коментар:

  1. Благодаря ви за тази информация, така човек ако има някаква работа там, ще може да си направи сметка в колко часа да тръгне , да свърши работата, и същевременно да не си е тръгнал прекалено рано от работата, понеже всичко се върши в работно време и трябва да се вземе отпуска,което е много неудобно.Радвам се че ни информирате.Страшно много хора в началото на годината отиват да подават нови документи и ако не стане по бързо, то опашките все ще си се вият както се казва.

    ОтговорИзтриване