
Най-често поставяните въпроси от гражданите са свързани с проблеми с мобилните оператори, подписване на договори, гаранционните отношения между търговци, сервизи и потребители. Това каза Мария Бояджиева - ръководителка на гостуващия тази в събота в Силистра пътуващ екип на неправителствената организация “Активни потребители”, който осъществява европейската информационна кампания за правата на потребителите "В ЕС вие имате потребителски права. Отстоявайте ги! ".
Ръководителят на силистренското представителство на Комисията за защита на потребителите Мирослав Янев препоръча да се активизират звената за защита на потребителите в общините, които най-често препращат жалбите на гражданите в комисията. Общините могат по-лесно да решат възникналите проблеми, тъй като те издават лицензи, категоризации и други документи, смята Янев. Кампанията е едногодишна и има за цел да информира българските граждани за правата им като потребители и да ги поощри да търсят информация и съвет от организацията “Активни потребители” и от Европейския потребителски център. На силистренци бяха раздадени безплатни информационни материали за кампанията, експерти на “Активни потребители” и на Комисията за защита на потребителите дадоха съвети на граждани по интересуващи ги въпроси.Силистра е сред двайсет и седемте града, включени в кампанията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар