сряда, 2 февруари 2011 г.

Отлична оценка за офиса на НАП в Силистра при акция “Таен клиент”

25 от 26 административни и материално-технически изисквания са изпълнени в силистренския офис на НАП. Това констатира проверяващ екип от приходни служители от град Русе, представили се за клиенти в последния ден на месец януари.
Проверката „Таен клиент” установи, че служителите на офиса са любезни и вежливи към клиентите, предоставят необходимата информация при запитване на гише или по телефона, спазват правилата на служебната етика и обслужват максимално бързо и компетентно гражданите и фирмите.
Табели с точното наименование на администрацията, структурата, адрес и данни за кореспонденция и работно време са част от другите показатели, които офисът е изпълнил. В съответствие с изискванията са и информационните табла за клиентите, наличието на списък и описание на предоставяните административни услуги, регистър за жалби и сигнали и кутия за мнения и предложения, образци на данъчни и осигурителни формуляри, отличителните знаци на служителите – със снимка, на български и английски език. Подходящи са и условията за изчакване пред салона за обслужване – има система за електронно управление на изчакване и административно обслужване, има поставени столове за чакащи клиенти и във фоайето, и в салона за обслужване.
Единственото неизпълнено засега изискване е за достъпността на архитектурната среда за лицата с физически увреждания. Предприети са необходимите стъпки за разрешаване на проблема, но поради обективни технически причини все още офисът няма изградена рампа за инвалиди.

Няма коментари:

Публикуване на коментар