четвъртък, 29 март 2012 г.

Лошото отношение на администрацията към гражданите е основен проблем, посочен в годишния доклад на омбудсмана, внесен днес в парламента


Лошото отношение на администрацията към гражданите е основен проблем, посочен във внесения днес в парламента годишен доклад на омбудсмана, каза националният омбудсман Костантин Пенчев, който днес откри приемна в Силистра. "Основно по процент най-много са оплакванията срещу доставчиците на обществени услуги, но за мен основният проблем, който съм извадил "пред скоби" и в годишния доклад, който внасяме днес в парламента, е , че администрацията не се научи да уважава хората", заяви Константин Пенчев. По неговите думи гражданите са огорчени не от това, че не се решават проблемите им, а от лошото отношение на администрацията. В този смисъл Константин Пенчев изрази учудване, че едва в около десет на сто от общините има обществени посредници . "Учудвам се защо общините не съдействат да има такива обществени посредници - те са полезни и на общините, и на хората, защото местнитя посредник често пъти може да реши въпрос, без да сезира общината", каза Константин Пенчев. Утре националният омбудсман Константин Пенчев ще ще участва в Силистра в национална конференция на тема "Гражданското образование - успехи и провали, поуки и възможности". /П.П/

Няма коментари:

Публикуване на коментар