Новият отдел ще е помощен орган към кмета на
общината
по изпълнение на неговите правомощия по спазването на наредбите на
Общински съвет – Силистра и други нормативни актове, прилагани от Общината.
Предмета
на дейност на отдела включва няколко основни задължения, сред които превантивна
дейност – текущ и последващ контрол по спазване на разпоредбите на нормативната
уредба, като дава писмени предписания и следи за изпълнението, предотвратяване на
нарушения или преодоляване на последиците от тях и контролна и
административно-наказателна дейност свързана . Същинската контролна
–администратвна дейност е свързана с контрол по опазване на чистота, околната среда и
зелената система на територията на Община Силистра; Контрол на общинската
инфраструктура и ползването на общински терени ,контрол на търговската и
рекламната дейност осъществявана на територията на община
Силистра
в това число контрол
по спазване на ограниченията в движението въведени на територията на Общината и
контрол по спазване на ограниченията за паркиране на територията на общината.
В
отдела е предвидено да работят седем служители –един началник отдел и шестима
младши инспектори. Финансирането
на Инспектората ще се извършва от
бюджета на община Силистра , а служителите в Инспектората при изпълнение на
своите задължения, ще носят униформено облекло и отличителен знак и ще се легитимират със служебни карти, издадени
от Кмета на община Силистра е записано още в Устройствения правилник на новото
звено . Докладната за създаването на отдел „Инспекторат” в общината е част от предварителния дневен ред на
предстоящата в четвъртък сесия на ОбС Силистра .
Няма коментари:
Публикуване на коментар