петък, 3 август 2012 г.

Удовлетвореност от страна на клиентите от предоставените услуги и информация от Регионалната здравна инспекция в Силистра , сочи анкетно проучване


Удовлетвореност от страна на клиентите от предоставените услуги и информация както и от отношението и компетентността на служителите от Регионалната здравна инспекция в Силистра , сочи анализ на проведено  анкетно проучване.На въпроса дали е изложена информация за услугите, които ги интересуват  81%  от участниците в анкетата са много доволни, 13% - доволни и само 6% или един гражданин смята, че не е достатъчна информацията, която го интересува.На въпроса дали документите и формулярите са достатъчно ясни и разбираеми 94 % от анкетираните дават максимална оценка /5/.
Относно достъпа на потребителите до услуги 82 % от гражданите са достигнали лесно да предоставяната услуга - много доволни, 12 % са доволни и 6 % средно доволни.
Всички анкетирани граждани са доволни от комуникацията със здравната инспекция , като  94 %  от тях са дали максимална оценка. В резултат на проведената анкета , РЗИ Силистра ще предприеме действия за детайлизиране на  информацията на страницата си относно организацията на административното обслужване в четирите фронт-офиса с цел да се предостави повече информация за видовете услуги, които предоставя здравната инспекция.В анкетата за обратна връзка с гражданите при предоставяне на административни услуги в РЗИ Силистра  са участвали 17 души на възраст от 18 до 64 години, показват данните от анализа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар