Удовлетвореност
от страна на клиентите от предоставените услуги и информация както и от
отношението и компетентността на служителите от Регионалната здравна инспекция
в Силистра , сочи анализ на проведено
анкетно проучване.На въпроса дали е изложена информация за услугите,
които ги интересуват 81% от участниците в анкетата са много доволни,
13% - доволни и само 6% или един гражданин смята, че не е достатъчна
информацията, която го интересува.На въпроса дали документите и формулярите са
достатъчно ясни и разбираеми 94 % от анкетираните дават максимална оценка /5/.
Относно
достъпа на потребителите до услуги 82 % от гражданите са достигнали лесно да
предоставяната услуга - много доволни, 12 % са доволни и 6 % средно доволни.
Всички
анкетирани граждани са доволни от комуникацията със здравната инспекция ,
като 94 % от тях са дали максимална оценка. В резултат
на проведената анкета , РЗИ Силистра ще предприеме действия за детайлизиране
на информацията на страницата си относно
организацията на административното обслужване в четирите фронт-офиса с цел да
се предостави повече информация за видовете услуги, които предоставя здравната
инспекция.В анкетата за обратна връзка с гражданите при предоставяне на
административни услуги в РЗИ Силистра са
участвали 17 души на възраст от 18 до 64 години, показват данните от анализа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар